Servis Politikası

ANASAYFA > HİZMETLER > SERVIS POLITIKASı

Servis Politikası

  • İmalatını ve ithalatını yapmış olduğumuz ürünlere en kısa sürede servis-bakım hizmetlerinin verilmesi,
  • Müşteri memnuniyetinin maksimum seviyede tutulması,
  • Yedek parça tedarikinin en kısa sürede gerçekleştirilmesi,
  • Servis kalitesinin artırılması için ilgili teknolojik gelişmelerin takibinin yapılarak servis hizmetlerine adapte edilmesi,
  • Gerek merkez servis ekibinin gerekse yetkili servis personelinin sürekli gelişimlerinin sağlanması amacı ile eğitim ve bilgi alışverişlerinin sürekliliğinin sağlanması,
  • Bilinçli müşteriler oluşturmak amacı ile online ve/veya yerinde teknik destek sağlanması ve sistemlerin kurulumundan önce süpervizörlük hizmetlerinin verilmesi,
  • İMAS A.Ş. Satış Sonrası Servis ekibinin kendisine belirlemiş olduğu temel değerlerdir.

İmas Split-Çatı tipi klima cihazları, radyal-aksiyal fanlı açık/kapalı tip su soğutma kulesi, fan coil üniteleri, hava ve su soğutmalı monoblok/split/vinç/dik tip klima cihazları, klima santralleri, özel tip klima sistemleri, hassas kontrollü klima cihazları, soğutma grupları, ısıtma apareyleri ve hücre imalatlarını yapmaktadır.

Nicotra Gebhardt fanlar, Blue Box soğutma grupları, Arosio, Sporlan soğutucu akışkan kontrol elemanları, Copeland kompresörleri, chiller ve kompresör yedek parça ithalatını ve yurt genelinde satış – pazarlama faaliyetlerine devam etmektedir ve Eurovent Belgeli İMAS markalı fan coil ünitelerinin İtalya’da üretimini sağlayarak Türkiye’de satış – pazarlama faaliyetlerine devam etmektedir.

İLETİŞİM

İMAS KLİMA SOĞUTMA MAKİNA SANAYİ TİCARET ve MÜMESSİLLİK A.Ş.
A: Pancar Organize Sanayi Bölgesi – 2.Cadde No:3 TORBALI – İZMİR
T: +90 232 376 87 00 (pbx) F: +90 232 376 85 76 imas@imasklima.com.tr